Na co dzień 

4 pomysły na zdrowe przekąski

Zdrowe przekąski powinny mieć mało kalorii (poniżej 200) i przede wszystkim sprawić, że aż do następnego, solidnego posiłku nie poczujemy głodu! Warto zatem jeść je powoli, ponieważ mózg dopiero po 15 minutach otrzymuje informację, że jest pełen! Co jednak może być taką dobrą przekąską w środku dnia? Oto cztery niezawodne – i bardzo smaczne – propozycje!

 

– Grecki jogurt z jagodami -> Coś dla lubiących przetwory mleczne i dla fanów owoców! Grecki jogurt jest pełen protein i wyśmienicie smakuje! Jagody zaś są świetnym źródłem antyoksydantów, które nie tylko dbają o naszą kondycję, ale także i o młodość! Do tego warto dodać kilka prażonych migdałów do pochrupania.

 

– Twarożek z warzywami -> Kolejna propozycja dla wielbicieli przetworów mlecznych! Twarożek pęcznieje w żołądku, dzięki czemu daje nam uczucie sytości, a jednocześnie jest na tyle lekki i mało kaloryczny, że możemy śmiało się nim zajadać! Do tego pokrojony ogórek, pomidor i troszkę szczypiorku – pycha!Watch Full Movie Online Streaming Online and Download

 

– Sałatka z tuńczyka z krakersami -> O tym, że krakersy są świetną przekąską wie wiele osób – w końcu często pogryzamy je oglądając film, czy pisząc coś w pracy na komputerze. Żeby jednak nie zjeść ich zbyt dużo i dostarczyć organizmowi odpowiedniej dawki zdrowego pożywienia, posmarujmy krakersy sałatką z tuńczyka! Łyżka majonezu, posiekana cebulka i szczypta przypraw do smaku. A do tego na przykład pomidor! Brzmi pysznie? Jeszcze lepiej smakuje!

 

– Jabłka i migdały -> Chrupanie jabłek w środku dnia jest u nas w domu bardzo częste – są dobre, zdrowe, a przy tym zapewniają uczucie sytości! Pokrojone jabłuszka – czy to z migdałami, czy z masłem migdałowym – będą jeszcze smaczniejszą i jeszcze pożywniejszą przekąską! Warto spróbować!

Related posts

Leave a Comment